Zajęcia są prowadzone w językach mieszanych, a głónym językiem będzie kreska ołówkiem na papierze… tak jak w grze! Spodziewamy się dużo zabawy 🙂
Rysowanie własnego „avatara”. Praca różnymi technikami, wzajemne poznawanie siebie i swoich preferencji.
Dzieci rysują z własnej wyobraźni avatara w oparciu o swoją ulubioną postać (Może mama? Sąsiadka? Smok? Dinozaur czy pies lub hipopotam itd.)
Świat w „EKOkrajobrazie”. Praca oparta na różnych technikach, w szczególności zaś na farbach (w tym białej) oraz kredkach.
Oczyszczanie świata z odpadów, zepsutych zabawek. Dzieci rysują potocznie rozumiany śmieć/zepsutą zabawkę/które miały swoją ważną historię, a które teraz zalegają na ulicach, w rzekach itd.
„Szkoła Piękna” – po co jest kompozycja?
Dom wypełniony wszystkimi, których kocham – praca z wyobraźnią.
„Jak to wygląda?” Geometria i rysunek – Pitagoras i jego uczniowie.
Praca w technice kolażu.
Grafika – praca z węglem, kredą, czarnym i białym papierem.
Rysowanie lecącego ptaka (obiekt w ruchu).
Martwa natura – plamy, objętość, myślenie fragmentaryczne i całościowe.
Praca nad ulubioną zabawką (może być też owob lub warzywo).
Nauka „dotykania papieru” – sztuka kaligrafii.
Tajne pisma – zabawa w kalambury.
Zabawa barwami – praca z kolorem.
Improwizacja, oddawanie emocji za pomocą odpowiednio dobranej kolorystyki.